16 Temmuz 2012 Pazartesi

FEYZ BUK









     Sevgili Blog Arkadaş'larım,

   Uzunca bir aradan sonra yine bir şeyler paylaşmak üzere sizlerleyim. Öncelikle, sevgili blogumdan bu kadar uzak kalmamın nedenini söyleyivereyim. Okul ödevini yapmamış çocukların öğretmenlerine yutturmaya çalıştıkları mazeret, benim için gerçek oldu. Evimizi su bastı. :-))


  Eskimiş su tesisatımızın azizliği, fotoğraftaki kadar abartılı olmasa da sulak bir meskene dönüştürdü evimizi ve ben tamirat bitinceye kadar, ağlak- ağlak dolaştım durdum. Neyse bitti, gitti.


 Esas değinmek istediğim günün konusu; aşağıda logosu görülen, başlık yazımda açık açık yazmamın internet alemini bloguma kilitleyeceği paylaşım sitesi:


  Okul arkadaşlarımı bulmak amacıyla kapısını araladığım bu uçsuz bucaksız alem, gerçekten beni  amacıma ulaştırdı. İzini bile bulmaktan ümidimi kestiğim beş- altı arkadaşımla yeniden buluştum. Bu açıdan minnet borçluyum. Diğer bir beklentim;  farklı müzik sitelerinde gezinip, eski- yeni melodilerin tadına varmaktı. Kapılarını çaldığım sitelerin kimileri başlarına tac ederken, kimileri ''Şşşt ,hımmmm nereye hanım, nereye?'' dedi.


  Başlarda herşey çok güzeldi. Paylaşımlar seviyeliydi. Her gün biraz daha artan Arkadaş listem soldan soldan gülerek bana bakıyordu. Hiç bir zaman esiri olacak kadar zamanımı burada tüketmesem de, her akşam bir-iki saatimi bu alemde geçirmeyi alışkanlık haline getirmiştim. 


  Profilime girdiğim anda gözlük camlarımın toz pembeye dönüştüğü bu alemin, gerçek yaşamdan pek de farklı olmadığını anlamam biraz zaman aldı. Tanımadığım, bilmediğim insanların gizli gizli beni takibe almaları, zaman zaman engellemeye çalışmaları ''Benimle ne alıp-veremedikleri var ki!!'' sorumu hep yanıtsız bıraktı. 



 Görünen dostlukla  gizli düşmanlığın ustaca harmanlandığı bu sanal alemden, çok güzel kazanımlarım da oldu. Cımbızla çekip çıkarttığım gerçek dostlarımla, FEYZ almak üzere yeni bir profil oluşturdum, yoluma devam ediyorum. Beni ''Gerçek Dost'' bilip kapıma gelenleri de asla geri çevirmeyeceğim. Çünkü Onların,  paylaşımlarımdan  yalan, yanlış anlam çıkartmayacaklarından eminim.


 Bağımlılık konusuna gelinceee  BEN BU TUZAĞA DÜŞMEYECEĞİM. :-))



Sağlık ve huzur dileklerimle.