30 Ağustos 2009 Pazar

Nice nice yıllara

CUMHURİYETE GİDEN YOLDA ATILAN EN BÜYÜK ADIM OLAN BÜYÜK TAARRUZ VE ZAFER BAYRAMIMIZIN 87. YILI KUTLU OLSUN.

* Efendiler!

Yüzyıllardan beri Türkiye'yi idare edenler çok şeyler düşünmüşlerdir, fakat yalnız bir şeyi düşünmemişlerdir: Türkiye'yi.
Bu düşüncesizlik yüzünden Türk vatanının, Türk milletinin uğradığı zararları ancak bir şekilde karşılayabiliriz: O da artık Türkiye'de, Türkiye'den başka bir şey düşünmemek. Ancak bu düşünceyle hareket ederek her türlü selamet ve mutluluk hedeflerine ulaşabiliriz.


Mustafa Kemal Atatürk


Kaynak: 1924Milli Eğitim Basımevi 1988 Atatürkçülük/Atatürk'ün Görüş ve Direktifleri adlı kitabın 127. sayfası

4 yorum:

  1. Büyük Önder bu sözleri söylerken acaba ölümünden sonraki 70 yılı da öngörmüş müydü....

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel demiş herşeyi güzel söylediği gibi ama ya sonrası. Yine de umudumuzu yitirmeyelim, daha pekçok Zafer Bayramları kutlansın güzel ülkemizde.

    Makamlarla ilgili postlarınız çok güzeldi. Şifa amaçlı kullanıldığını duymuştum ama bu kadar detaylı değil. Yalnız yıllardır Türk Müziği dinlerim, söylerim, çook severim. Öyleyse niye her yanım ağrıyıp durur:)))

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. {:-))))) İlahi Nurşen Hanım'cığım,
    Siz çok yaşayın. Bilseydim iftarda fazla yemezdim. Meğer, buracıkta beni iki porsiyon pirzola bekliyormuş. Makamlara haksızlık etmeyin. Maaşallah günlerinizi dolu dolu gezerek, dolaşarak geçiriyorsunuz. Bu enerjinin kaynağı dilinizden düşmeyen şarkıların makamları olmasın.:-))) Osmanlı zamanında bu tür tedaviler için bir hastane(Edirne'de) kurulmuş. Bunu da ekleyivereyim.
    Zafer Bayramı ile ilgili dileklerinize yürekten katılıyorum.Ümitsizlik elbette bizlere yakışmaz.Balkonlarımıza, pencerelerimize güzel bayrağımızı korkmadan asarak, sonsuza dek bayramlarımızı kutlayabilmek benim de en büyük dileğim.
    Güzel yarınlara...

    YanıtlaSil