8 Mayıs 2012 Salı

KIZAMIYORUM :-))




GÜNÜN HABERİ :

 

Sahte Tekstil İmalatçılarına Büyük Operasyon



Sahte tekstil ürünleri imal ederek piyasaya sürdüğü iddia edilen şahıslara yönelik İstanbul ve Antalya merkezli olmak üzere büyük operasyon yapıldı. . .


******


 Dostlar beni kınamayın noolur. Ben bu sahtecileri seviyorum.

 Adamcağızlar ne yapsın?''Yerli malı yurdun malı, herkes onu kullanmalı'' öğretisiyle büyümüşler.Amaca ulaşmak için her yol mübahtır.


 Lâkin, yurdum malını hor gören zihniyet, çok daha fazla bedeller ödeyerek kanımızı kurutan ülkelerin  malını kullanmayı tercih etmekte. Aslında çoğu, ana maddesini bizden alıp, üzerine kendi etiketlerini yapıştırarak bizi kandırmakta. Şayet elde edilecek kazanç kirli örgütlere değil de ülkemiz ekonomisine katkı sağlayacaksa bence sorun yok.

 İnsafsızlık etmemek için olaya geniş pencereden bakmaya çalışıyorum ve iki sonuca ulaşıyorum. Birincisi; gerçekten bu malların orijinallerinin daha kaliteli oluşu, hâl böyle ise alanlar bu kaliteyi algılamakta güçlük mü çekiyor? Neticede bu sahtekâr vatandaşların piyasaya sürdüğü ilk malları değil.
İkinci durum; alanların marka merakı. Biribirlerine caka satmak amacıyla bu ürünleri tercih etmiş olmaları. Eee onlara da ancak ''Oh olsun, müstehaksınız'' diyebiliyorum. Kütür kütür sağlam bir SAFİNAZ marka(meselâ edim) giysi yerine R&Y marka(bir daha meselâ dedim) markaya  para verme hevesiyle dolup taşıyorsanız tutmayalım sizi.
   
Bu, çocuğuna yemek yedirebilmek için ''Aaaa bak kuş uçuyor'' diyen annenin çabası gibi birşey sanki. Bilmem, ben böyle düşünüyorum. İsterseniz kınamakta serbestsiniz. 


Sağlık ve huzur dileklerimle. 


Hiç yorum yok: