26 Mayıs 2012 Cumartesi

K E P Ç E






Başlığım, Google'da KEPÇE arayanlara kötü bir şaka olacak. :-))


Gelelim yukarıdaki tabloya...


Emekliliğim süreci içerisinde, bilir bilmez, olur olmaz türlü sanatsal uğraşlar içine daldım. Bu da onlardan biri. Zaman zaman diğerlerini de blogumda sergileyeceğim.Tablodan anlayanların eserimi dürbünün ters tarafından bakarak değerlendirmesini özellikle rica ederim. Biliyorum, kulağımı kessem de faydası yok  :-((


Şaka bir yana; göz nurum, el emeğim, ben onları çok sevdim. Sayelerinde, günlerce renklerle dansettim, coştum, eğlendim. Daha ne isterim? Derme çatma bir atölyede, şeker gibi bir hoca ve kafa dengi arkadaşlarla şarkılar söyleye söyleye tuvallerimize can verdik. Güzel günlerdi.


Özetle: Resim, müzik, ya da bir başka san'at dalına sıkı sıkıya tutunmalıyız. Yaşamımızı besleyen atar damarlarımız onlar bizim. Başardığımızda, ortaya bir eser çıkardığımızda, keyifle kendi kendimizi kutlayacağımız (Sağ elimizle sol elimizi sıkarak) gururlarımız...:-))


Sağlık ve huzur dileklerimle.
   




Hiç yorum yok: