7 Mart 2009 Cumartesi

Fıkra gibiyiz

Şikayetvar.com dan alıntı gerçek bir olay:

''Bir kız arkadaşım ve ablası beraber Zeki Triko'ya mayo bakmaya gidiyorlar .Neyse bir bayan ilgileniyor, arkadaşımın ablası bir mayo beğeniyor, bayan diyor ki; "aa çok güzel bi tercih yaptınız, zaten onun çizimini Zeki Bey'le ikimiz yaptık, ben Zeki Bey'in yeğeniyim." Ablamız "aa sizin de mi soyadınız ''Triko" deyince, arkadaşım arkasına bakmadan olay mahallinden uzaklaşıyor.''

Zaman zaman, ziyaret ederim bu siteyi: Yurdum insanı nelerden şikayetçi, nelere karşı tedbirli olmam gerekir düşüncesiyle. Devir ''kuşku, kaygı'' devri. Alacağımız ürünler, seçeceğimiz markalar hakkında ön bilgi edinmek yararlı oluyor. Sağolsunlar, bir de ''komik şikayetler'' sütunu eklemişler. Tesadüfen gözüme çarpan bu olayı sizlerle paylaşmak istedim.

Önce güldüm, sonra da düşündüm;yıllardır tanıdığımız bu ürünün sahibinin soyadı nedir diye. Hoş, sınav sorusu olacak değil elbette. Ama aklıma da takılmadı değil. Kısa bir araştırmadan sonra''Başeskioğlu'' olduğunu buldum. Belki siz de merak etmişsinizdir.

Bu şirin ablamız Medyum Memiş'in yeğeniyle karşılamış olsaydı diyorum; acaba ''Sizin de mi soyadınız Memiş?'' diye mi, yoksa ''Sizin de göbek adınız Medyum mu?'' diye sorardı.

Bugün çalışanlar için güzel bir gün.TATİL. Ben de biraz tatil havasında birşeyler yazayım dedim.

Yüzünüz hep gülsün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder