26 Mart 2009 Perşembe

Özeleştiri


Birkaç gündür ellerim tuşlara gitmedi ve sizlere ne yazacağımı bilemedim. Önce hepinizden özür diliyorum. Ama duygularımı doğru sözcükler seçerek dile getirebilirsem bana hak vereceğinize inanıyorum.

Yazmaya başladığım ilk gün, işi çok da ciddiye almamıştım. Benim için değişik bir eğlenceydi. Ama, ben yazdıkça sizler çoğaldınız. Hem de hiç tahmin edemeyeceğim kadar. Şu an; Van'a, Diyarbakır'a kadar uzanan 18 ilimizden, siz değerli okuyucularım tarafından izleniyor olmanın hem mutluluğunu hem de sorumluluğunu taşıyorum.

''Akıl tutulması''dedikleri bu olsa gerek. Siz değerli okurlarıma daha güzeli sunabilme telaşı, hiçbir şey sunamama durumuna getirdi beni. Ama bunu da kolaylıkla aşacağıma inanıyorum. Yolcu yolunda gerek.

Gülücükler yüzünüzden hiç eksik olmasın.

ESKİ TÜRKÇE BİLGİSAYAR TERİMLERİ: {:-))))

görev çubuğu: değnek ül vazife
çift tıklama: tıkırtı ül tekerrür
administrator: sahip-ul edevat
software: edevat ül yumuşak
hard disk:edevat ül civanmert
anti spyware : müdafa ül hafiye
mouse: zındık faresi
klavye: taht ül hurufat
power supply: kuvvet macunu
my documents - hazine i evrak
internet: allame-i ulul arz
google:kaşif-ul ali
google earth:seyr ül arz, kasif ul arz
denetim masası: sehpa-i saltanat
cd- rom : pervane ül hâfıza
ekran: perde ül temaşa
kasa: kaide
enter: duhul
virüs: deyyus
antivirüs - akıncı
msn : elçi
hacker: deyyus-ül-ekber
hata raporu: malumat-ül kabahat
mail server: divan-ül mektubat
messenger: havadisçi
chat : muhabbet ül zaby
ctrl alt del : has timar zeamet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder