16 Ocak 2009 Cuma

Teşekkür



Lütfen sizler de yazın. Hayır yanlış anlamayın. İllaki benim yazılarımla ilgili yorum yapın anlamında söylemiyorum bunu. Duygularınızı, düşüncelerinizi zaman zaman bir yerlere yazın. Benim gibi, ya da sıradan bir defter sayfasına; ama kesinlikle yazın. İnanın; bu size çok şey kazandıracaktır.

Başkalarını değerlendirebilmemiz için, önce kendi değerimizi ve değer yargılarımızı bilmemiz gerekir. Yazmak, düşünmek demektir. Belki hiç kafanızı yormadığınız bir konu, birdenbire önünüze çıkacak ve ''Ya ben bunu hiç düşünmemiştim'' diyeceksiniz. Kendinizi tanıyabilmek için sadece aynaya bakmanız yeterli değil. Fikirlerinizi, sizi siz yapan ögeleri somut bir şekilde görebilmelisiniz.

Yazmaya başladığım günden beri, tanıdığım - tanımadığım beni izleyen, destek mesajları yollayan sizlere çok çok teşekkür ederim.

Sağlık ve huzur dileklerimle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder